søndag 15. september 2013

DEILIGE HARDANGER, mer informasjon om Yogahelg

Da damer, (og kanskje menn denne gangen, vi trenger Yogamenn), kommer det mer informasjon om Yogahelgen ved Hardanger Folkehøgskule i Lofhus.

Forrige gang ble kurset fullt, så meld dere på i god tid.

Ta gjerne kontakt direkte dersom du lurer på noe

hilde.taule@gmail.com


YOGAHELG I LOFTHUS
 

Jeg har gleden av å ha blitt invitert tilbake, og
vil holde Yogahelg på Hardanger Follkehøgskule.
Passer for alle.
 


Fredag 25.okt kl. 18-20, Yin Yoga (rolig) og
avspenning.
 

Lørdag 26.okt kl. 10-13, Pusteøvelser og Vinyasa
Yoga (mer dynamisk).
Pause, ta med noe lett å spise.
kl. 14-16, Yin Yoga og avspenning.
 

Søndag 27.okt kl.10-13, Pusteøvelser, Yin Yoga
og avspenning.
 

Pris for hele helgen er 1500 kroner.
 

For påmelding og betaling, ta kontakt med
kontor@hardanger.fhs.no
 


TA MED EGEN MATTE, SAMT ET PLEDD.
 


Litt om kursholder:
Mitt navn er Hilde Taule, og jeg har drevet med yoga siden 2001.
Jeg har undervist siden 2010, fulltid siden 2012. Min formelle
utdannelse er innen Vinyasa Flyt og Yin Yoga, men jeg bruker av all
min bakgrunn i undervisningen.
Jeg føler at yoga stadig byr på nye overraskelser, og at det hjelper
meg med å være tilstede i hverdagen. I vår travle tid mener jeg dette
er noe alle kan ha stort utbytte av.
For mer informasjon, ta gjerne kontakt på
936 802 87 eller hilde.taule@gmail.com, eller se
yogakofferten.blogspot.com
Du finner meg også på Facebook, Yogakofferten Hilde. Lik meg
gjerne, og spre ordet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar