torsdag 14. november 2013

Den spede begynnelse på min nye hjemmeside



Da har jeg jobbet og jobbet, og kommet et stykke på vei, sjekk ut min ny hjemmeside
http://yogakofferten.fastweb.no/om-yogakofferten_173.html

 

Om Yogakofferten

Mitt navn er Hilde Taule.
Jeg er en evig elev og lærer av yoga, og ønsker at så mange som mulig skal få føle yogaens gleder og styrke. Jeg ønsker å reise dit folk er, om det så er på arbeidsplasser eller i mindre samfunn uten tilgang til yogastudio.
Yoga er for meg gaven som aldri slutter å gi, det er glede, livsenergi, overskudd, aksept, trygghet, helseforsikring og meningen. Ønsker du å finne ut hva yoga er for deg?
Yoga har vært en del av mitt liv siden 2001, og i 2010 tok jeg steget ut og fullførte min 200timers Vinyasa Flow yogautdannelse ved Prana Yoga, San Diego. Siden da har jeg jobbet som selvstendig næringsdrivende yogalærer.
Jeg har jobbet ved Studentsamskipnaden i Bergen, ved European-Yoga, og er nå ved Yogarommet. Jeg har også hatt diverse bedriftoppdrag, samt jeg reiser rundt og holder helgekurs, senest i Lofthus, Hardanger.
Yin Yoga har stått mitt hjerte nærmest de siste 3 årene, og i mai 2013 deltok jeg på Biff Mithoefer sin Yin Yoga Teacher Training Level 1 på magiske Shambala Gathering i Sverige. Siden august har jeg jobbet personlig med Biff gjennom et mentor ship, og jeg skal delta på hans Yin Yoga Teacher Training Level 2 i mai 2014.
Min bakgrunn er lang og variert, og med det kan jeg skreddersy opplegg som passer til deg og dere.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar