mandag 9. desember 2013

Dagens takknemlighet

Dagen i dag ble mye bedre enn i går, og jeg har mye å være takknemlig for.

- Herlige Monsjør som stiller i bare legger, sokker og pensko på julekort, sammen med resten av familien, alle pakket inn som gaver. Utvilsomt en gave til oss!

- Gave fra Tante Køben, herlig pakket inn i silkepapir og med hjemmelagede kort.

- Ulvens 1.klassebilde som endelig kom i dag, hun var like søt og lur som alltid.

- Venninne som tilbø seg å bære meg opp på fjellets topp slik at jeg kunne se solnedgangen (dette som et alternativ til å kjøre meg på Ikea).

- At jeg får venninnebesøk i dag, i morgen og på onsdag.

- Fin bok.

- At Flokken gikk på badet uten bulder og brak

- At all snøer er regnet bort, slik at jeg våger meg litt ut av huset, gikk helt til Sølvgarasjen.

- At Sol kommer snart og at vi skal spise mandariner og drikke Købente.

Hva er du takknemlig for i dag?

Displaying IMAG1199.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar